niedziela, 1 lutego 2015

Prolog

Początek roku 2012

Hej. Jestem Margaret "Maggie" i rocznikowo mam 24 lata. Tak na prawdę to jeszcze mam 23, a umysłowo to pewnie z 17 ale ciii. :)
Tak więc......co mogę wam powiedzieć o sobie? Cóż jestem zwykłą dziewczyną, która mieszka na wschodniej części Londynu w dzielnicy Eastenders, gdzie mieszka głównie klasa średnia i biedna. Tak wygląda przykładowa część dzielnicy <<link>>. Jest ładnie ale mimo to jest jednak biednie. Można zadać sobie pytanie: dlaczego nie mam za wiele pieniędzy?
Otóż mój tata kiedy miałam 17 lat popełnił samobójstwo. Dlaczego? Zaczął popadać w nałóg alkoholowy i przepijał pieniądze. Popadał w coraz większe długi i okazał się niewypłacalny dla każdego banku. Komornik zaczął nas nachodzić aż tata odebrał sobie życie. Tylko popełniając coś takiego zapomniał o ciekawym fakcie: wszystkie długi spadły na mnie i na mamę. Chcę jej pomóc dlatego poszłam do pracy. Pracowałam już wielokrotnie jako kelnerka, opiekunka, sprzątaczka, kasjerka w sklepie lub wykładałam tam towar.
Również można zapytać dlaczego rodzina nam nie chce pomóc?
No cóż.....rodzina mamy nie przychylnie spojrzała na fakt, że moja mama zakochała się w moim tacie i kiedy się pobrali urwali z nią kontakt. Rodzina taty również nie jest wielce zamożna więc też nie pomagają. Ale jesteśmy silne! Mimo wszystko walczymy o swoje i radzimy sobie najlepiej jak potrafimy. Mimo warunków jesteśmy szczęśliwe.
Czekam na moment aż w końcu uda mi się znaleźć odpowiednią pracę i uda mi się uczyć w kierunku managera. To takie moje ciche marzenie, które może mi się nigdy nie spełnić, tym bardziej, że ja dość często mam pecha i jestem dość wadliwa.
___________________________________________________________________________
Tak więc hejka! :) Witam was z moim nowym opowiadaniem pt "This love is sewn".
Prolog tylko nakreśla główną postać opowiadania, w okół której toczyć się będzie pewna historia. :)

2 komentarze:

  1. Łoł... Pomysł masz i mam nadzieje, że skończysz tego bloga, bo zaczyna się ciekawie :) Z pewnością będę czytać - trafiłam tu przez tamtego bloga - wstyd się przyznać, ale czytam tamtego tylko nie komentuję :( Przepraszam :( No, ale cóż, mam nadzieję, że rozdziały będą pojawiały się dość często :)

    xxNattyxx

    http://whiteandredbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń